maandag 29 december 2014

heei

hoi!,

hoi welkom op m'n blog! ik ben imre en ik ben 13 jaar. m'n hobby's zijn netflix kijken, nagellakken en zelf dingen maken. ook hou ik heel erg van beautyhacks. ik gebruik ze best wel veel of ik ga ze nog gebruiken. verder zit ik nu in de 2e klas van de Ulbe van Houten in sint anneparochie. dat ligt in friesland. het is een kleine school met ong. 500-600 leerlingen volgensmij. ik zit in klas 2H1. dat is een klas van ong. 27 leerlingen. (weet het zelf nie meer :) ) ik vind het persoonlijk een hele drukke klas. maar dat komt omdat ik de persoon ben die haast niks zegt in de klas. ik haat het om voor te lezen ofzo, want dan krijg je allemaal van dat soort opmerkingen zoals harder lezen want we kunnen je niet verstaan. en nog een paar andere. maar ik kan er ook niks aan doen dat ik een zachte stem heb en dat ik niet heel veel durf. en ik haat haat haat spreekbeurten. echt waar. ik moet me daar eigenlijk wel 3 weken op voorbereiden. en als ik voor de klas sta, dan wordt ik rood en begin ik te zweten en te trillen en ik ga heel erg snel praten. want als ik normaal praat, dan begin ik te stotteren. maar ik ben het meest bang dat ik uitgelachen wordt. eigenlijk ben ik het mikpuntje van de klas. eigenlijk is mijn klas een beetje gemeen, gemener dan vorig jaar. nu gaan ze allemaal roken en drinken en dat soort shit. gelukkig heb ik m'n besties bij mij in de klas zitten. marieke, marieke en ilja.♥ love you. ik moest zelfs een keer nablijven door hun :). ik hou heeeeel erg van ze. marieke s en ik zitten naast elkaar. wij zitten samen achterin in de hoek van de klas. in de eerste klas zaten we nog niet bij elkaar in de klas. marieke n en ilja ook niet. nu gelukkig wel. ik zet zo wel een foto erbij van m'n schatjes ♥. ook al ben ik een beetje een mikpunt voor de klas, ik ben wel de slimste van de klas. ik kan eigenlijk havo doen, maar ik kan helemaal niks van wiskunde van de havo. verder vindt ik die klas niet zo leuk. maar even terug naar onze klas. dus ik ben de slimste van de klas en iedereen haalt het nog maar net omdat ze niks doen aan huiswerk. elke keer als we een toets hebben moet iedereen bij mij kijken. maar ze lachen me uit zei een hoger cijfer hebben dan mij. maar ik doe niet veel aan m'n schoolwerk. er zit wel een meisje in m'n klas die alleen maar leert omdat ze dat leuk vindt. echt waar. ik ben nog steeds slimmer :). maar iedereen wil altijd bij mij kijken. ik vind dat niet erg, als ze hun examen maar zelf maken. ik ben nu de sims freeplay aan het doen op m'n tablet. verder doe ik helemaal niks. ik luister naar muziek, ruim m'n nagellak op en schrijf alles op en ben bezig met m'n blog. verder doe ik niks. ik hou van muziek. heel erg. ik ga nog leren gitaar spelen, en ik wil zoo graag kunnen zingen. verder hou ik heel erg van mijn dikke knalrode haar. ik verf het knalrood. ik vind dat heel erg leuk. niet veel verven het zo rood als mij. maar dat vind ik juist leuk, dus. ik denk dat ik maar moet stoppen met dit artikel. dus,

doei!
imre
m'n besties ♥ van links naar rechts: ilja, ik, marieke n, marieke s en carmen.